Instrukcja obsługi BIP
Biuletyn Informacji Publicznej ZWKiUK w Świebodzinie został przygotowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.
Dostępny jest całodobowo pod adresem internetowym - bip.zwkiuk.pl.
Wejście możliwie jest poprzez wpisanie w przeglądarce adresu wskazanego powyżej, jak również poprzez kliknięcie w link BIP znajdujący się na stronie internetowej - http://www.zwkiuk.swiebodzin.pl.
Biuletyn podzielony jest na 5 podstawowych sekcji:
- Nagłówek - w którym znajdą Państwo m.in. link do danych kontaktowych redakcji,
- Pasek wyszukiwania - w którym oprócz pola umożliwiającego wyszukiwanie treści, znajdującego się po lewej stronie, znajdują się również dwie opcje ułatwiające odczytanie informacji zawartych w biuletynie, poprzez powiększenie wyświetlanego rozmiaru tekstu lub włączenie wersji kontrastowej biuletynu.
- Menu - poprzez wielopoziomowe menu znajdujące się w lewej kolumnie, mają Państwo dostęp do wszystkich działów i poddziałów biuletynu. Wejście do poszczególnych działów odbywa się poprzez kliknięcie na jego nazwę. Działy biuletynu, które posiadają poddziały, oznaczone są znakiem "<" lub "v". Naciśnięcie na nazwie takiego działu spowoduje rozwinięcie menu i dostęp do jego poddziałów.
- Treść - po prawej stronie kolumny z menu, znajduje się część biuletynu, w której wyświetlana jest podstawowa zawartość dokumentu lub lista dokumentów w wybranym dziale.
- Stopka - w której znajdą Państwo podstawowe dane kontaktowe do jednostki prowadzącej biuletyn.
W celu ułatwienie dostępu do dowolnego dokumentu w obrębie biuletynu, oprócz wyszukiwarki treści udostępiono także specjalny dział "Mapa serwisu", w którym znajdą Państwo pełną strukturę biuletynu.
Zgodnie z wymogami, każdy dokument posiada tzw. "metrykę sprawy", w której znajdują się podstawowe informacje na temat daty wytworzenia i modyfikacji danego dokumentu oraz osób, które tych zmian dokonywały. Pełna lista zmian w dokumentach niniejszego biuletynu znajduje się w dziale "Rejestr zmian".
Rejestr zmian zawiera wszystkie zmiany (takie jak: utworzenie, zmodyfikowanie lub usunięcie dokumentu) dokonywane w biuletynie, ułożone chronologicznie od najnowszej do najstarszej zmiany.
Uwagi i sugestie dotyczące funkcjonowania biuletynu prosimy kierować na adres redakcji dostępny w dziale "Redakcja biuletynu".